Sidor

måndag 17 november 2014

Releasefesten!

Man kunde köpa dubbelsignerade böcker!





























I lördags var det releasefest för Egil, Orgeln och Hullerombullertanterna. Det var i Torsåker utanför Gävle, så jag fick åka tåg i 7 1/2 timme på varje håll. Jag märker att böckerna är mycket uppskattade. Det var så roligt att träffa Malin och hennes familj, och Christin. Det var första gången som jag träffade Malin. Jag tyckte så mycket om henne på en gång. Nu ser jag fram emot att fortsätta arbeta tillsammans! Omslaget till Lilla jag går till Gud har just blivit färdigt! Den ska komma i april, så jag kommer att ha fullt upp med att illustrera under de närmaste månaderna! Nu har jag också uppdaterat sidan om Mina böcker, här på bloggen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar